MalinWiberg

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Malin - 5 april 2014 20:22

Hello, igen!

Sitter i soffan me älskling nu å kollar Family guy, skönt å sitta still, börjar bli trötter!

Ska ju dock hämta lillebror sen så ja lär hålla mig vaken ett tag till x)


Åkte till ponnyn förut å på schemat stod det "Hovverkning å Markarbete i AR på banan" idag :) Dock blev det hovverkning och en rejäl borstning ist, Vi kör igång imorn ist ;P Kom på att matte borde träna i samma takt som ponnyn för å orka med x) De e slitigt å verka hovarna. Så ikväll fick latheten ta över. fint -.-'

Men som sagt, imorn kör vi! Dock står de "massage å promenad" imorn så de blir en lugn start iaf :)


Sitter å tuggar på Mullbär å Gojibär, försöker vänja mig vid smaken! Det känns bra å nyttigt men smaken är jag verkligen inte van vid. Är van med en massa socker å E-nummer xD men ja vänjer mig ^^


nehe, a vet inte va ja ska skriva nu så ja skiter i de. xD e för seg i kolat!


Hoj då.


 

Min älskade lilla tös, bara efter några dagar i min ägo :)

Av Malin - 5 april 2014 14:05

Tjolahopp!

Va görni? Sol ute, aaaaazum! ^^

Skrattar fortfarande gott åt gårdagen på jobbet *Höhö* Mår inte bra av att trycka ner andra men jag mår bra av att få bekräftat för mig själv att jag är såå mkt coolare som person än andra (Denise, du vet vem ja pratar om xD för att inte skriva namn) jag som alltid varit liten, tyst å snäll. Nu är jag stor, pratsam å snäll :) Much better! 

Två fötter på jorden å skinn på näsan, de ska man ha!


Jag å bejb har vatt i skogen me hundarna å plockat gott till kaninerna, Ante plockade lite gräs till Zafira å gosa me kaninerna idag igen :) *coolt* ja plockade ut Lakriis i "betesburen" så han får va ute idag. plockar in han ikväll igen.

Kan faen inte berga mig längre snart, vill att de ska bli den 13 april nu så jag kan utesluta/konstatera ungar. å para om flickorna om de behövs. Lakriis verkar ju ha kommit på hur han ska göra nu iaf. ^^


Nehe, vet ni vad.. jag sitter å slipar på lite planer för min ponny, känner att vi måste komma igång med ett bra å starkt träningsschema nu. Så han håller formen i sommar. Vill inte ha en tjock ponny! han ska fasen få må bra, å de e upp till mig å fixa. Han förstår inte bättre än att äta sig mätt, hela tiden. Jag förstår bättre å måste därmed hjälpa honom! Thats it liksom. 


Så nu ska ja bygga ett schema å köra igång hårdträning igen. Inte lika maniskt som förra gången (för 4 år sen typ) men snäppet under de. Vila är viktigt, inte att förglömma! Ska börja lägga in lite massage å mkt stretching i schemat oxå. Nu ska jag börja ta hand om min ponny på riktigt!

motion två ggr/dag ska vi oxå komma till igen. 


Neheni, ska sätta mig på balkongen å skissa lite!


Sen ska jag å Ante köra lillebror till stan, han ska in å jobba ikväll. Så ja ska leka me ponnyn medans han jobbar sen ska ja hämta han igen.. :)


Hoooj!

Av Malin - 5 april 2014 01:00

Äntligen hemma från jobbet, idag var de tumult där x) (vet inte vad tumult betyder men de lät bra å säga) kaos typ lr nå.. drygt å jobba me en massa tjejer. Gillar killar bättre, å Denise ^^

Killar är raka, ärliga å säger vad dom tkr. Tjejer e bara fucked up!
aja, får ta ett snack me chefen (som oxå e tjej) så de blir nån ordning på hönsgården.

Nu ligger ja nerkrupen i sängen me alla djuren. Å ett tänt ljus. Mysigt.
Försöker slappna av å somna. Ingen svår match ikväll känner ja ;)

Känner mig lite småkrasslig. Nyser å snorar x/ får se om ja orkar följa me fröken D å E till simhallen imörabitti :P
Nu ska ja söva.
Gonatt! :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards