MalinWiberg

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Malin - 28 april 2014 20:29

Borstade ponnyn å gick en promenad på 100 meter typ x) Ack så mysig :)

 

Sen improviserade ja ihop en hopplektion för Denise :)


Nu kollar ja Talang å sen ska ja glo Biggest loser :)

Av Malin - 28 april 2014 17:04

Hej svejs!
Ligger i söffa igen, med matkoma denna gång x)


Åkte iväg å jobbade några timmar på morron, gick snabbare än väntat men ja tror de kommer ta lite längre tid nästa vecka, då ska jag göra lite extra saker som inte görs varje gång tänkte jag. 


Va iaf hemma så pass att jag kunde ta ut hundarna själv så Denise behövde inte gå hit :P

Sååååå trött när ja kom hem, lagade lunch till Ante å så fort han gått till jobbet igen slocknade jag på soffan me hundarna, sov 30 min. Vaknade av att pappa ringde x)

Lullade ut på balkongen å satt mig i solen en stund, halvslumra lite till, underbart skönt! Lyfte nog brännan till ett högre snäpp med. Sen blev de en kall-dusch. Då vaknade jag till igen.

Sen dammsög jag å plockade lite tvätt. 

Efter de fortsatte jag å slängde ihop en pannkaksmet å stekte. AS NÖJD! dom blev jättefina trots att jag inte kunde vända dom i luften som jag kan, utan fick lov å vända me stekspade, å de e svårt x) Men jag lyckades så nu e ja både mätt å nöjd å glad ^^


Ska snart röra mig mot kaninerna å mata dom lite, sen ska jag till stallet å hålla hopplektion för Denise å Player. :)


Imorn ska ja sova lääääänge!


Hoj!


     

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards