MalinWiberg

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Malin - 21 april 2014 21:29

Hej å hopp!

Måste säga att det är väldans skönt å slå ner röva i soffan efter en dag som gått i ett. Klagar inte, vill att de ska hända saker.. har fett svårt å bara sitta still om dagarna, men när kvällen kommer vill ja lugna ner mig lite innan sovdags! Iaf om jag ska upp tidigt å göra ngt dagen efter, som idag. Ska ju upp imorn å jobba, nytt jobb. Får se hur de går, bra tror jag! :) Hoppas iaf de!
Bara magen håller sig i schack så går de bra, den har inte varit min bästa vän idag.. -.-'


Sitter å kollar på Biggest loser å äter en macka nu :) hundarna har somnat bredvid.


Mamma å jag åkte å matade kaninerna å hämtade hem hundburen som varit i Heda sedan julafton. Tror ni de va nån som saknat den lr?! ;) Turbo kunde knapt vänta tills ja hade väcklat ut den så han fick gå in å lägga sig i den ^^ hehe

Tur han gillar den iaf :) kompis är inge förtjust i buren xD dock är det hans, inte Turbos... men men xP


Har varit en vända till sjön me Turbo, Denise å Chrille va där med :) Turbo badade å kvätte ner oss xD

Så nu är han lockig i pälsen å trötter!


Nehe, nu ska jag chilla lite. sen söva! :)
Wish me luck imorn! :)


Natt natt


         

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards