MalinWiberg

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Malin - 13 april 2014 14:44

Zafira å Lakriis. :)

 

Av Malin - 13 april 2014 11:08

Nu har jag sagt "Hej då" till nilla, hon å alla andra ska åka till Grebo å äta lunch innan dom far vidare till Dalarna igen. Varför jag å Ante inte är bjudna, de vet jag inte x) Meeen ja gråter inte. Ska lägga min dag å energi på kaninerna idag :) De ska städas, klippas klor å paras ^^ Om dom e villiga vill säga ;P Parningen får dom väl avgöra själva men kloklippningen, Där bestämmer jag! ;)


Har varit med Nilla i stallet en sväng på morron, hon verkade lillponnyn i stallet. Väldigt nödvändigt å väldigt fint blev de! :)

 
Ser ni skillnaden? ^^


Sen gick vi ut i hagen å Nilla hjälpte mig å skära traktstöden på Max, så jag bara kan slipa till hovarna me raspen sen. :) Ponnyn låg å sov när vi kom ut :P


 


Så i eftermiddag får de bli hovraspning och en vända i skogen :) Nu måste ponnyn komma igång å jobba, ordentligt om jag ska kunna åka iväg över påsk med. Han får inte vila en dag till dess !!!

*Militärisk diciplin*


Lånade hem bilen av pappa igår, ingen kunde ju köra förutom jag typ så nu får jag ha de tills vi åker uppåt i landet på Fredag :) Ska bli kul å åka upp till Antes familj, men nervöst oxå xD Har ju inte träffat dom så mkt å sist var för två år sen.. men de går nog bra :)


Nu ska jag stoppa i mig ngt ätbart, tror ja ska koka makaroner till köttfärsen ja fick av mamma å pappa igår :)

Sen iväg till kaninerna :)


Hooooj!


 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards