MalinWiberg

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Malin - 15 april 2014 13:35

Jag blir sååå avtrubbad när något händer min finaste "ägodel" :/
Att ponnyn inte mår bra får mig att vilja grävas ner under jord ett tag. Orkar inte med vardagen liksom.. känns tungt!

Menar trots att han står där uppe i stallet å mår dåligt å jag inte kan hjälpa mer än jag redan gör så rullar vardagen vidare, man måste göra vardagssaker.. ni vet, äta, dricka, gå på toa. måste tillome städa, diska, laga mat, tvätta.. MEN jag orkar inte.. 


Inatt har jag sovit lite bättre å lite längre med. Slumrade till en sväng på fm oxå. skönt!

ponnyn har ätit oroande lite inatt, la in 2 kg till han kl 21 igårkväll. vid 11 i fm hade han inte ens ätit hälften.. tror inte han har druckit ngt heller :/ Man blir ju nojig!


Nu vet jag ingenting, verkar inte som vi åker till Delsbo på Fredag. Måste säga att jag tkr de e synd, för jag hade sett fram emot å åka dit å hälsa på! Dock kan jag ändå tycka att jag måste ta hand om ponnyn nu, måste göra allt för att han ska bli bättre! har kollat in några andra veckor som vi skulle kunna åka uppåt ist, å kanske tillome kunna stanna lite längre.. Får se hur de blir med det.

Nilla å Dennis kommer ju neråt över påsk så vi kanske iaf kan umgås lite med dom, så vi slipper va helt ensamma å tröka på varandra jag å Ante. de går väl de med men de e så vardag liksom, kul å göra ngt annat iaf över påsk.


Ska ta med mig en hel massa pant ut i bilen sen, hundarna med å åka å plocka in Max å player som fått gå ute i ca 2 h nu, lite mer e de.. Ska svänga förbi kaninerna med å sen hämta upp Ante så ska vi panta å handla om vi får nå pengar från panten vill säga x)


nä, nu kom jag av mig.. ska fundera på vad vi ska äta idag.


Hooj!


 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards