MalinWiberg

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Malin - 23 april 2014 21:46

Sitter i soffan, fick hicka av maten xD åt lite tonfisksallad :)

Blev lite kvar från middagen :)


Jag å Denise va upp till stallet förut, mockade ridbanan å gav hästarna mat å vatten :) Sen tog vi en liten, liten promenad med hästarna.. bara för å se lite hur Maxen rörde sig :) Såg bra ut!

Efter de gick vi till Ica å handlade till salladen. Sen hem å fixa mat :)

Efter matkoman gick vi upp till stallet igen å plockade in hästarna å nattade :)

Sen tog vi bilen till kaninerna.


Hemma igen landade jag i soffan ^^


Nu är jag trött å ska sova snart, motionera tandborsten först.


Nattnatt!

 

Max på promenad :)

Av Malin - 23 april 2014 12:10

Måste bara börja med å skriva att jag är oerhört tacksam för mina fina vänner runt omkring mig, ni vet dom där som är påriktigt! dom som bryr sig om mig oavsett väder å vind. Vet inte om ni alla läser min blogg men ni vet vilka ni är i så fall! :) blir såååå fylld av kärlek av bara tanken på er :) Nä, ja menar inget snuskigt nu utan jag menar verkligen kärlek till en vän :) <3

Ni dömmer inte, ni respekterar å accepterar :) <3


Började dagen med en försovning, skulle med Denise till stallet 06.30 ju, vaknade 06.37 Full fart. fick med mig hundarna ut genom dörren utan å hinna med riktigt xD Men dom fick följa med :)

Turbo lös som vanligt, men även Kompis idag! Matte är stolt som tuppen :D Lyssnade hyffsat bra iaf å framför allt, gjorde inget dumt :) 
Vi avmaskade hästarna å släppte ut dom, fodrade å sen åkte vi hem igen. Klockan hann nästan bli 8 faktiskt :P


Väl hemma strosade ja runt lite som vanligt tidiga mornar då jag inte kan somna om xD gav hundarna frulle, Kompis ratade sin.. Turbo åt för två xD

Jag diskade lite å lutade ikull mig i soffan me datan, läste runt en massa på FB sen somnade jag en stund efter 9, vaknade halv 11 av att luren ringt några ggr... bara hoppa upp å ta tag i samtalen xD


Klev upp, pratade i telefon, jobb som vanligt, får se vad osm händer å fötter.. ^^
Plockat lite, å hängt tvätt.. sen satte jag igång å baka, mintchokladsmuffins :) blev inte snygga nånstans så ni får inga bilder ^^ Men dom gick å äta..


Nu ska jag slänga mig i en dusch tänkte jag :) En efterlängtad sådan!


Får hörs mer ikväll :)


 

Vad ska man käka idag då....? hmm..

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards