MalinWiberg

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Malin - 7 april 2014 20:26

Tjo folket!

Nu sitter jag i soffan med träningskläderna på å luktar fisk om fötterna! (Jag är påväg in i duschen, faktiskt) ska baaaaraa (sa Alfons) blogga först ^^ Ja, sen drar jag mig för duschen för att jag nyss var ute på inlines me Kompis å Denise å gjorde en fet vurpa i asfalten så de lär svida fint i duschen sen -.-'

Förutom de mår jag bra. :)


Började dagen med en mardröm, vaknade upp å klev ur sängen (när jag samlat mod till å göra de forstås) funderade över om jag skulle duscha lr inte, valde att avstå. tänkte att dagen iaf kommer svetta ner mig så jag får göra om de ikväll (mkt riktigt!)

Segade igång dagen med 1½ äggmacka (blev illamående av den andra så hundarna fick dela på de sista x)) kollade på Cesar å lagade lunch åt Ante som kom hem å åt. korv å makaroner, nu e skåpena tomma!

Kollade lite jobb, inget nytt direkt. svarade på lite mail å gick ut med hundarna. Sen fick dom vara ensamma en stund medan jag följde me Denise till stallet, där hade jag hopplektion för henne å Player :) duktiga är dom! Hoppade hela 50 cm !! idag :D

Efteråt kom jag på att jag hade en egen ponny att motionera med. Tanken var å tömköra men jag hoppade han ist :) både med å utan sadel, å bettlöst ofc ^^ tror vi skuttade 60 cm idag :)


När jag kom hem fixade jag å Ante soppa å klimp. lr jag gjorde å han kollade på å sa hur jag skulle göra xP klimp är ngt norrlänskt påhitt tror jag. inte ens mamma visste va de var för ngt x)

sen tog jg på mig inlines å tog me Kompis ut på en tur, mötte upp Denise å jag gjorde ju min fina vurpa där med xD Aja, den lårkakan bjuder jag på ^^


Nu ska jag snabba mig genom duschen å sen kolla Biggest looser... (har börjat gilla de xD)


Hoooj! :)


   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards