MalinWiberg

Alla inlägg den 30 april 2014

Av Malin - 30 april 2014 13:57

Hej å hå!

Nu har ja landat, ätit en panpizza å ska snart iväg å jobba.

Har stressat hela dagen för imorn åker vi till Delsbo, jag å Ante å hundarna :)

Ska hälsa på svärföräldrarna i helgen :) Men de e mkt å stå i innan man kan komma iväg, ska först jobba natt, medan ante tvättar så vi har nå å packa imorn. å djurvakt ska fixas (klart nu) å allt ska förberedas så gott de går innan man drar för å underlätta för dom som ska hjälpa till x)

Aja, jag glömmer väl hälften men då e de tur att djurvakten inte är tappad bakom en vagn utan kan fixa å trixa lite själv :)


Ja har fått lov å ta bort min bloggapp från luren som håller på å säcka ihop så det kommer nog bli ruskigt tomt här på bloggen i några dagar, kommer hem på Söndag å jobbar Måndag så ja bloggar nog efter jobbet på Måndag lr nå :)


However, take care now!


Hööööörs senare :)


Puss å Gonatt!


Sluta inte följa min blogg för att den dör i några dagar, ja lovar att liva upp den ordentligt igen när ja e tillbaka :)


Bjuder på ett bildregn av gamla oldies :) Bebisbilder på mina djur å min aänglar som gått över! :) <3

                                       

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards