MalinWiberg

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Malin - 17 april 2014 14:27

För visst är det idag som man klär ut sig till påskkärringar å knackar dörr å tigger godis?! jo, de e de. min lilla kusin skulle minsann gå påskkärring idag, det talade hon om i telefon förut :) hihi, kan tänka mig att de kmr se gulligt ut!

Hon skulle gå tillsammans med två andra kompisar. Så sött :) tre små knattar på 5 år (lr vad dom nu kan vara) :)

Jag istter i soffan å äter mitt påskgodis, har haft ett sånt otroligt sug efter smågodis i flera dagar nu å ja tänkte som så att handlar jag inte idag så är godiset slut sen eftersom de e Påskhelg å allt xD (lr så var det bara en dum ursäkt till att få köpa) hur som helst så var de gott, men mättande så denna påse kmr räcka hela helgen åt mig ^^


Känner att jag vill motionera mer! Sen ponnyn blev dålig så har ju inte han underhållt min motion minsta lilla så ja känner mig väldigt springsugen! Får bli en tur imorn kanske. Nu ska jag ju snart åka å jobba. lr ja, om två timmar. men innan dess ska jag hämta Ante å fixa stallet, plocka in hästar å se över ponnyn en vända till. Så jag hinner inte klämma in en springtur.

Idag hade iaf ponnyplutt 38,5 så det är verkligen påväg neråt nu! Hann inte kolla över boxen så mkt imorse då jag ville hem innan jag blev för pigg så jag kunde somna om några timmar eftersom ja ska va upp länge inatt å orka köra bil. men han hade iaf inte bökat runt lika mkt vilket tyder på att han kanska inte legat lite mkt. men ja ska kolla över vatten hinken med. såg att han iaf fått i sig de mesta av höet inatt å de e ju kanon! :) etfersom bajset börjar bli mer vattnigt med så borde han fått i sig mer vatten. "Tyvärr" har han ju vattenkopp med så jag kan ju inte exakt avgöra hur mkt han dricker... men de e bra att han gör de :)


Tror hundarna fick lite matkoma med nu, dom slogs ut i soffan efter maten xD hehe! skönt när dom e lugna!


Måste tanka innan jobbet me, de får ja inte glömma... då tar de stopp påvägen hem ^^


Nä fy donk! nu ska jag göra ngt vettigt ett tag, typ chilla i soffan xD haha!


Hoooooj då!


 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards