MalinWiberg

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Malin - 25 april 2014 13:33

Så var de Fredag igen, å man ska iväg å jobba inatt. uuuuusch va de e motigt att jobba kvällar asså..

Visst, de e skönt å sova på morron men som min kropp är nu (vet inte vad de e) men den vill helt enkelt inte sova. jag vaknar hela tiden å kliver upp tidigt... ska jag sova till tio en morron nu då måste jag tviiiiinga mig å ligga kvar hur många ggr som helst..

Så, ja kan lika väl kliva upp å jobba dag, då hade man snart slutat ist för att inte ens har börjat..


Finväder idag igen :) skönt de iaf! Dock är de ju mer nice å jobba om de e skitväder x)


Jaja, usch ska sluta snacka jobb, måtte de går fort å smärtfritt idag bara...


Har iaf hunnit med å gå till stallet en vända me hundarna, fixade vatten, mat å mockning å hundarna sprang lösa å va jätteduktiga :)       

Sen gick vi hemåt, jag knartade ner på Apoteket och Ica, själv.. FETT ME FOLK!!! De e marknad idag så de e folk å bilar precis överallt.. PANIK är va ja får av sånt.. usch! har jättesvårt för folkmassor... blä!

Så ja stressade genom affärerna å gick hem. köpte nya pollentabletter... så nu kan jag snart andas igen.

Lagade mat, fick bli pastacarbonara. 

Nu är jag mätt å belåten!

Ska bara diska sen är jag redo för jobbet... blöh.


Heeeejdå! :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards