MalinWiberg

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Malin - 22 april 2014 22:09

Dagen gick bra! Bättre än väntat :)

Nya jobbet klarar jag nog av, mkt bra dessutom. Kom hem vid halv 1. VARM!! Fick jobbkläder, varma sådana som ja gick hem i, däcket på cyklen fuckade ur så ja våga inte sätta mig på cykeln hem xD Har varit en stekhet dag, skönt iof :)

Denise kom å lämnade Kompis som varit med henne idag :) Tack för hundvakten! <3 Hon följde med upp till mig å drack vatten, snackade skit å softa på balkongen medan ja hängde tvätt ^^ Sen gick vi ner till Ica, handlade hundmat å panpizza. Denise bjöd mig ^^ *Gullunge*

Vi åt pizza å sen skulle vi åka till stallet å mocka, dock fastnade Denise i mitt diskberg x) Men, jag kan inte vara lyckligare än såhär för de :) för fy fan så snyggt de blev! trodde inte de fanns ngn bänk under allt de där eländet xD Sååå, tack för de med! :) <3


Väl i stallet mockade vi min box å matade våra pållar. Sen kom mamma å lillebror med påskpaket till mina hundar, hundmat å tuggpinnar :D De var uppskattat! :) <3


Hemma igen diskade jag de sista å fixade lite, sen kom Ante hem å ja sprang ner på ica å handlade kyckling å potatissallad, pöjken va hungrig å ville ha nå som gick snabbt, å de va tvunget att va kött. så de fick bli vad de blev, gott! om ja får säga de själv :)

Sen gick jag å Turbo till stallet igen, hade hopplektion för Denise å Player. Gick kanon :)
Borstade min ponny å mös lite, verkade baktassarna lite snabbt :)

Sen åkte vi hem, fick skjuts av Denise :)

Kollat Biggest loser å nu ska ja snart sova :) Upp å hjälps åt me Denise i stallet imornbitti, ska avmaska våra hästar med :)


Heeeej sålänge!


 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards