MalinWiberg

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Malin - 20 april 2014 18:18

Hello folket!
Snart är Påskhelgen över å jag har inte käkat ett ända ägg!! varken godisägg lr hönsägg :/ Måste göra ngt åt de!

Annars har jag haft en jättebra helg :) igår hade vi lite grillning i Överum, Jag, Ante, Nilla, Dennis å Denise. Lillebror å några polare till han va där me.

Spelade xbox med :) kul! men va länge sen så va ringrostig xD haha!

Idag fick pållarna gå ut lite senare. Ante hjälpte en polare å lufta bromsar på han bil sen köpte vi kycklingrulle å käka hemma. Gott som fan!

Efter de åkte ja till stallet igen, hjälpte Denise å verka hovarna på Player.. va inte jättemkt å ta men en del fanns de iaf å träna på :)

Sen verkade jag Maxs framtassar med. ska ta Bak i veckan som kommer men ville inte bråka så länge med han idag utan de fick gå fort :)

Sen fick han flughuvan på sig å ut i paddocken igen. Ska ta in dom lite senare ikväll, typ 10 lr 11.. 


Sen följde ja me Denise å Esther till Borghultesjön å mös i solen en stund :)

(bilder kommer senare, örker inte slänga in dom nu)

Nu har ja kommit hem därifrån å ätit resten av kycklingrullen. Mätt på nytt å nu ska ja bara chilla i soffan ett tag :) ringa Nilla en vända snart å höra hur de går, hon e påväg hem till Falun nu.


Hoj sålänge! :)


Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards