MalinWiberg

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Malin - 8 april 2014 20:29

lutar nacken mot ryggstödet i soffa, skönt! Nacken e paj sen natten som va, låg väl konstigt antar jag x)


Fick klart tvätten å tog mig till ica å handlade, falukorv ^^ mätt i magen gick jag å Turbo ut en väng, gillar å röra mig dirre efter jag ätit, de indrar matkoman lite ^^

Gick till stallet å plockade ut ponnyn lite, longerade några varv på banan. Måste röra sig trots regnvädret!

Longerade i bara rep, enklast så ^^


     


Sen gick vi hemåt å kollade på halv åtta hos mig å nu glor jag ryttareliten å pratar m Denise i luren :)


Nehe, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. ska mysa ner mah i soffan å softa vidare :)
Hej å gonatt!

Av Malin - 8 april 2014 16:09

Hej hej hej!


Underbart väder! Perfekt städdag. -.-'

De regnar å regnar å regnar.. så jag har städat, plockat, bokat tvättstugan å kört 6 maskiner. Ska snart ner å hämta de sista nu. gjorde en paj förut som jag åt mah mätt på. Är dock hungrig nu igen :/ Aja, pajen var ju liksom frukost..

Följde med Denise å hämtade sin brorsdotter å sen fick jag skjuts till kaninerna, snällt! Vi fodrade hästarna med. 


Får se vad vi lyckas skrapa ihop för middag idag. Jag är sugen på falukorv x) de e hyffsat billigt med :)


nehe ni, hörs la mer sen lr nå! hoj.

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards