MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 18 april 2014

Långfredag? Kort Fredag!

Av Malin - 18 april 2014 17:13

Hej å hopp å skutt lr nått sånt där typ, lr ja, inte men iaf!

Hej, helt enkelt!


Sitter i söffa å segar. lyssnar på Ulf Nilsson, kan man bli annat än småkär i kroppen av hans ljuva stämma å DEN gitarren till :D åååh, underbart! :) <3

Favoriterna som går oftast e ju ocf Roadhouse rose å For you :D lyssna! ;)


Lyckades ju få iohp högtalarna som fucka ur imorse.. igår.. inatt. ja, vi tar de från början.


Kom hem från jobbet inatt (00.30 ungefär) Visste att Ante å hundarna skulle grilla hos några polare. Dock kom jag hem, öppnade porten, fick syn på MIN KATT som satt i trappuppgången å va typ hysterisk... hm, sprang upp för trappan å hoppades att hon smitit ut genom dörren när Ante kommit hem.. så var inte fallet, varken A lr hundarna va hemma.. släppte in katten å kollade me "The mask" om han visste vart Ante var xD

Han hade tydligen gått hem för 40 min sen så ja gick ut i regnet igen å letade...


hittade på en av hundarna som jag tog å sa att han skulle visa vart Ante var, mkt riktigt han följde med mig ner för världens jäkla brant å ja, där låg A å sov på de andra kopplet så den hunden satt fast iaf. Efter mkt om å men fick ja me han hem å vi fick trevligt sällskap en stund, spelade xbox å hundarna sov som stockar!

När klockan närmade sig 5 skjutsade vi hem M å åkte till stallet för å släppa ut ponnyn å Player innan ja la mig för å sova.. Ponnyn va måttligt sugen på att gå ut i regnet, övertalade han å sa att de gör han gott x)


Efter 4 h sömn är ja nu vaken igen å i full gång.. lr ja just nu chillar ja lite. Har vatt till stallet å tagit in pållarna å mockat lite på ridbanan me Denise. Sen åkte vi till Antes jobb å fick lysena fixade på bilen :)

Vidare till kaninerna, släppte ihop Zafira å Lakriis igen men nä, de e inte sugna på varandra alls -.- skittråkigt!

Loka skuttade som vanligt ut på gräset å tog en repa runt huset å under båten xD När Zafira tröttnat på Lakriis så hoppade hon ut å skuttade iväg en väldans repa ner i diket å blev blöt å äcklig.. xD

fick in dom igen å åkte därifrån, släppte av Denise hemma hos sig å sen åkte vi hem. Ante ligger å sover å jag har duschat ^^


Ska fixa nå käk nu ja.. 


Nilla å Dennis e påväg ner nu, funderade på å grilla men de känns som vi ska ta de imorn ist, Denise å Chrille med :) lär iaf köpa nytt kött då för de som vi har hemma nu måste ätas idag :P iaf stekas....


nehe ni, nu ska ja väl ta tag i denna vansinnigt korta LångFredag.. gud att kl redan e halv sex! :O


Hoj!


Bilder från 26 April förra året. Kompis Dyker!

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards